נותני חסות

​החשיפה של “אייקון”

מעל 14,000 עוקבים בפייסבוק. כ-20,000 צפיות בפוסטים המפורסמים בחודש שלפני הפסטיבל.

מעל 1,000 כניסות ביום לאתר הפסטיבל במהלך המכירה המוקדמת.

מעל 2,000 רשומים לרשימות התפוצה של העמותות המפיקות את הפסטיבל

סיקור תקשורתי במגוון אתרים.

הפסטיבל מקבל חשיפה באמצעות דיוור פרסומי למעל 20 אלף איש, ביניהם מנויי כרטיס ההנחות התל-אביבי דיגיתל ומנויי סינמטק תל-אביב.

 

קידום מוצרים ושירותים במסגרת הפסטיבל

לרשותכם מבחר אפשרויות חשיפה במסגרות שונות טרם הפסטיבל ובמהלכו. ניתן לשלב כל אחד מאלה ולבנות חבילת פרסום ההולמת את הצרכים והתקציב שלכם. למידע נוסף ולבירור לגבי העלויות, אנא צרו קשר בכתובת [email protected]

 

  • אירועי השקה למוצרים רלוונטיים לקהל היעד – משחקי קופסה וקלפים, ספרים, משחקי קונסולה ועוד.
  • באנר באתר האינטרנט של פסטיבל אייקון.
  • שקופית כניסת קהל / סרטון פרסומת לפני אירועים מרכזיים בפסטיבל.
  • הצבת רול-אפ במתחם הפסטיבל.
  • חלוקת חומרים ממותגים לקהל.
  • חבילת אירוח ללקוחות או עובדי החברה.
  • דוכן למכירת מוצרים או שטח להפעלת מתחם קידום מכירות חוויתי.
  • פעילות פייסבוק ממותגת סביב המוצר / השירות שלכם.
  • שילוב פרסומת בניוזלטר האגודה למדע בדיוני ולפנטסיה אשר יופץ מספר שבועות טרם הפסטיבל.
  • פרסום בדף נותני החסות באתר הפסטיבל ובאזור נותני החסות בתוכניה המודפסת של הפסטיבל.